Výroba outdoorového vybavení • Česká republika a okolí

Warmpeace

Tradiční výrobce péřových spacáků a oblečení do přírody. Najdete u nás péřové spacáky, karimatky, přístřešky, polštáře, vložky, návleky, bundy, vesty, mikiny, pulovry, kalhoty, šortky, košile, čepice, kukly, límce, opasky, boty, ponožky, rukavice.

JUREK S+R s.r.o.

Výroba, prodej a servis outdoorového vybavení do přírody. Provozujeme prodejnu i e-shop. Nabízíme: stany, spacáky, samonafukovací karimatky, pláštěnky, ponča, multifunkční ručníky, funkční ponožky, termooblečení, termobundy, termokalhoty, …

Pavel Poustka

Výroba a prodej sportovních potřeb pro hokej, fotbal, florbal, míčové sporty a volný čas. Zahrnuje obaly na lyže, dresy, tašky, funkční prádlo a další.

Jiří Palička s.r.o.

Naše společnost prodává rukavice, mofosy, probany, unity, pláště do deště, košile, termoprádlo, mycí hadry, prachovky, utěrky, ručníky, čisticí hadry, Arconu, Indulonu a základní drogerii. Dále dodáváme: trekingovou obuv, pracovní a bezpečnostní obuv, …

Brzy zavírá (v 11:45)

Hana Matějková

Zabýváme se opravami a šitím stanů. Dále výrobou předsíní ke karavanům, slunečních střech, prodejních stánků.

Testudo-sport s.r.o.

Specializovaná prodejna zaměřená na běžecké lyžování, vodní sporty, cyklistiku a outdoor. Výroba cyklistických brašen, batohů, baťůžků a obalů na lyže. Vyrábíme také na zakázku. Jsme dovozci tašek na kolo značek KLICKfix, Rixen&Kaul a Norco , do ČR.

OTEVŘENO (Zavírá v 16:00)

TILAK, a.s.

Český výrobce sportovního oblečení TILAK, který se zabývá výrobou profesionálního outdoorového oblečení z materiálů od firmy GORE. Firma je i výhradním dovozcem impregnačních a pracích prostředků Fibertec a německé obuvi značky Meindl. V našem sortimentu …

BIRKI, spol. s r. o.

Rodinná firma, která vyrábí lyžařské hole světové kvality v srdci Jeseníků – běžecké, sjezdové, turistické, nordic walking hole. Provoz e-shopu.

HUMI OUTDOOR, s.r.o.

Výroba a prodej sportovního oblečení a vybavení. Zakázková a speciální výroba podle požadavků.

Petr Kolomý

Vyrábíme sportovní potřeby pro outdoor aktivity a vodní sporty.

mhsport

Výroba a prodej outdoorového oblečení. Bundy NoWind. Kostkované kalhoty pro sport a volný čas.

PRIMA OUTDOOR, s.r.o.

Internetový obchod a podniková prodejna nabízí spací pytle, stany a batohy Prima a jiných světových značek, vhodné především pro turistiku. Propracovaný design batohů, spacáky s kvalitními materiály, funkční stany. Výhradní zastoupení pro SR a ČR.

František Chlaň

Výroba a prodej saní, tříkolek i čtyřkolek za psí spřežení.

MARKER CZ, s.r.o.

Nabízíme sportovní potřeby a vybavení pro vnitřní i venkovní aktivity.

Jaroslav Derner

Výroba batohů a spacích pytlů. Možnost individuálního provedení dle požadavku zákazníka.

Ondřej Kváš

Výroba a prodej vybavení pro balancování na popruhu. Provozování Slackline akcí, srazů a soutěží.

Bufo Zlín, spol. s r.o.

Jsme výrobci horolezecké obuvi a sportovních sandálů BUFO. Velkoobchod outdoorového vybavení - jsme výhradní dovozci outdoorového a turistického vybavení značky GELERT, trekingové obuvi značky PLANIKA, jsme distributoři značky HAVEN a CAMPUS na Moravě, jsme …

OTEVŘENO (Zavírá v 15:00)

Baumsport – stany, spací pytle, batohy, sportovní tašky

Jsme internetový obchod s outdoor a sport sortimentem. Naše nabídka obsahuje stany, spací pytle, batohy, sportovní tašky a to především od kvalitní značky Husky.

SINGING ROCK s.r.o.

Vyrábíme a prodáváme lezecké vybavení a osobní ochranné prostředky proti pádu z výšky. Zahrnuje lezecké sedací úvazky, lana, karabiny, smyčky, kladky a blokanty, helmy, cepíny, mačky, jistící prostředky, oblečení, pracovní postroje a jiné lezecké či …

OTEVŘENO (Zavírá v 17:00)

Doldy, s.r.o.

Doplňky a vybavení na cestu. Zádové systémy. Vybavení pro cyklistika jiné sporty. Alpinismus a snowboarding.

Pavel Šmic

Výroba outdoorového vybavení značky Condor. Nabídka spacáků, stanů, pláštěnek, plachet a oblečení včetně oprav a výroby na zakázku.

Hannah Czech a.s.

Specializujeme se na výrobu sportovního oblečení a outdoorového vybavení. Do našeho produktového portfolia patří lyžařské a outdoorové oblečení, stany, spací pytle, batohy, boty a jejich doplňky. V České republice můžete produkty Hannah nakoupit v řadě …

BATOHY BAGMASTER

BAGMASTER s.r.o., je česká firma, specializující se na vývoj, výrobu a prodej školních a studentských batohů, batohů pro sport a volný čas, aktovek, tašek a doplňkového sortimentu. Společnost Bagmaster s.r.o. nabízí školní aktovky a batohy, batohy pro …

LANEX a.s.

Vyrábíme a prodáváme lana: horolezecká a záchranná, pro vodní sporty, lodní a jachtařská, gumová či kotevní, dynamická či statická, pro hobby a průmysl či jiné využití (outdoorové vybavení, jistící technika, padákové šňůry, nosné popruhy a jiné).

HUSKY CZ, s.r.o.

Vyrábíme a prodáváme outdoorové vybavení. Nabízíme stany, spací pytle, batohy, tašky, bundy, kalhoty a zimní oblečení. Používáme značkové materiály nowind, polartec, tecnopile, cordura a schoeller. Poskytujeme vybavení expedičních, horolezeckých a …

BANNER Exclusive & Outdoor

Největší specializovaný výrobce oděvů do přírody v ČR. Již od roku 1992 je našim cílem vytváření unikátních, praktických a kvalitních oděvů do přírody pro myslivce, lesníky, rybáře, turisty a milovníky přírody. Dalším širokým výrobním sortimentem je výroba …